vrijdag 5 april 2013

Review: Maybelline Color Show


Wat heb ik toch zin in de zomer! Tijd dus voor twee super zomerse kleurtjes. Ik was al tijden opzoek naar het perfecte koraal kleurtje. Ik vond er een van Essie, maar Essie is behoorlijk duur. Terwijl ik opzoek was naar haarverf (hierover later meer!) vond ik Urban Coral van Maybelline Color Show by Colorama, voor een veel vriendelijker prijsje! Ik kocht ook gelijk Pow Green, een lekker fris kleurtje.


De Color Show collectie is hartstikke budget proof, heel fijn! Een lakje kost €3,99. Color Show is gelijk ook de goedkoopste nagellak collectie die Maybelline heeft. Er is een ruime keuze: de lakjes zijn verkrijgbaar in 40 verschillende kleuren.

Als eerste testte ik Pow Green. Pow Green is een mooi licht groen kleurtje met een beetje geel erdoor.
Het viel mij tegen hoe hij lakte: erg streperig! Ik kreeg het gewoon niet mooi en effen op mijn nagels. Hier zie je het resultaat na 2 laagjes: 


Na twee laagjes dekt hij wel redelijk goed, maar bij mijn ringvinger en pink kun je heel duidelijk zien dat het lakje streperig lakt. Ik heb hier geen basecoat of ridgefiller gebruikt, maar ik denk dat dit wel kan helpen om het resultaat iets beter te maken.

Ik verwachtte nu ook niet zoveel van Urban Coral, maar ik was blij verrast! Urban Coral lakt helemaal niet streperig maar juist heel gelijk. Ik heb 2 laagjes gebruikt, maar wil je de lak volledig dekkend hebben, zul je waarschijnlijk 3 laagjes nodig hebben.


Ik ben gek op dit kleurtje! Lekker fel. Op de foto komt hij iets roder over, in het echt zit er nog wat meer oranje doorheen. 

Color Show is een leuke budget nagellak. Je krijgt 7 ml voor €3,99. De lakjes verschillen wel in kwaliteit, zo lakte Urban Coral een stuk beter dan Pow Green. De lakjes zijn verkrijgbaar bij alle drogisterijen en op bol.com.

xoxo Cherry Bomb


Geen opmerkingen:

Een reactie posten