donderdag 11 april 2013

Beauty Things I Suck At Tag



Het duurde even, maar er is weer een nieuwe post! Ik had een drukke week op stage en was iedere dag tamelijk gesloopt, dus het bloggen bleef even links liggen. Tot nu! Er is een (vind ik) hele leuke tag gaande: dingen waar je slecht in bent op beauty gebied. Er zijn genoeg dingen waar ik nou niet echt goed in ben, dus tijd om mee te doen!


1. Liquid eyeliner

Geef mij een kohl potlood en ik kan er de mooiste, strakste lijnen mee zetten. Geef mij een liquid eyeliner en het wordt een grote kliederboel. Alsof ik een peutertje ben die de make-up tas van haar moeder heeft gevonden. Ik krijg het altijd in mijn wimpers en denk maar niet dat de lijn recht wordt! Een winged eyeliner is ook niet voor mij weggelegd, ik kan beide ogen nooit symmetrisch krijgen.

2. Huidverzorging

Ik verzorg mijn huid  niet goed genoeg. Ik ben heel erg van het snel-snel. Ik kies veel vaker voor een reinigingsdoekje dan voor een -lotion en -tonic. Niet echt goed voor je huid! Ook smeer ik bijna nooit body lotion of body butter. Alleen als ik merk dat mijn huid echt droog begint te worden. Maar ja, voorkomen is beter dan genezen natuurlijk...

3. Nagels laten drogen

Nog zo'n nadeel van snel-snel zijn. Nagels laten drogen vind ik een ramp! Vaak besluit ik 's avonds dat het tijd is dat mijn nagels van een kleurtje voorzien worden. Als ik denk dat het droog is, ga ik slapen. Gevolg: allemaal lijntjes op mijn nagels door de stof van het kussen en het dekbed.

4. Mooie oogschaduw looks creëren

Ik vind oogschaduw looks maken echt moeilijk! Ik ben hier heel rommelig in. Ook vind ik het lastig de juiste kleuren met elkaar te matchen. Mijn ogen zitten vrij diep in mijn gezicht, dus als ik een donkere oogschaduw look creëer, krijg ik al snel bug eyes. Wel wil ik echt eens goed oefenen met oogschaduw aan de hand van een mooi palet!

5. Haar

Ik heb 3 haar looks: los, in een staart en een messy knotje. Voor de rest krijg ik niks voor elkaar. Ik heb de creativiteit er gewoon niet voor! Mijn haar is gelukkig wel weer lekker lang aan het worden, dus ik wil binnenkort ook aan de slag met nieuwe haar looks uitproberen!

6. Omgaan met kwasten

Ik gebruik nauwelijks kwasten. Alleen een poederkwast, een kabuki kwast en een oogschaduw kwast. Mijn vingers vind ik toch vaak het fijnst werken! Toch wil ik graag kwasten gebruiken, het ziet er zo lekker professioneel uit haha!

Dit waren de top 6 dingen waar ik slecht in ben op beauty gebied. Er zijn nog wel meer dingetjes die me niet zo soepel afgaan, maar deze dingen sprongen er echt uit! Waar ben jij slecht in? En waar ben je juist goed in? Daar mag je natuurlijk hartstikke trots op zijn!

xoxo Cherry Bomb

1 opmerking:

  1. Ik ben ook zo'n ongeduldig type die der nagels maar niet genoeg laat drogen, haha

    BeantwoordenVerwijderen