vrijdag 5 april 2013

eBay find: haar krijt!



Wat houd ik toch van eBay! Ik vind er altijd leuke dingen voor heel weinig geld. Sieraden, kleding, kleine prulletjes en dit keer: haar krijt! Misschien ken je de Color Bug van Kevin Murphy wel. Dit is een krijtachtig spulletje, gebaseerd op oogschaduw, maar dan voor je haar. Je wrijft het in je haar en het blijft zitten totdat je jouw haar weer wast. Deze krijtjes werken op dezelfde manier, alleen hebben ze niet zo'n fancy pansy verpakking. En ze zijn een stuk goedkoper. Ik heb een setje van 6 krijtjes gekocht. Dat is het setje dat je rechts boven ziet. Ik ben vooral heel benieuwd naar de lichtblauwe kleur! 
Ik moet er nog wel even op wachten aangezien het uit China komt. Verzenden kan tot ongeveer een maand duren, maar soms heb ik het ook binnen een week al binnen. Ik ben benieuwd! De krijtjes waren echt een koopje. Ik heb nog geen €3 betaald voor 6 krijtjes inclusief verzenden. Zelfs als de krijtjes totaal niet werken, is het dus niet zo heel erg. Wil je ze ook? Ik heb ze hier gekocht!

xoxo Cherry Bomb

Geen opmerkingen:

Een reactie posten