vrijdag 19 april 2013

Gevuld make-up tasje van Catrice.



Gister was er een speciale actie bij de Trekpleister. Ze verkochten gevulde make-up tasjes van zowel Catrice als Essence. Op Facebook was er al veel gedoe over. Er werd gezegd dat er maar een paar tasjes per filiaal geleverd werden. Ik stond, samen met nog 3 meiden, nog voor openingstijd bij de Trekpleister om een tasje te bemachtigen!


Wat een beetje teleurstellend was, was dat je maar 1 tasje mocht hebben. Dus of een van Catrice, of een van Essence. Ik koos voor Catrice, dat merk spreekt me toch iets meer aan dan Essence. Wel zag ik al dat lang niet ieder filiaal het 1 tasje per persoon policy hanteerde! Voordeel daar aan is dat ik binnenkort ook een Essence tasje binnen krijg! Maar nu eerst het tasje van Catrice.



De make-up zit in een doorzichtig toilettasje. Het tasje is goed gevuld! Ik vind het leuk dat de merknaam Catrice op het tasje staat, het heeft wel een luxe uitstraling.


Hier zie je de inhoud van het tasje. Deze producten zitten er in:
- Lipstick Ultimate colour, 260 it's a matt world
- BB Allround Foundation in 010, light beige
- Infinite Shine lipgloss, 70 very very raspberry
- Waterproof top coat voor over je mascara
- Eyebrow filler perfecting shaping gel
- The Giant Extreme Volume Mascara waterproof, zwart
- Lashes to Kill volume mascara
- Liquid liner, 020 My Glamourized Me
- Longlasting eye pencil waterproof, 070 Blue Berrymore
- Prime and Fine eyeshadow base

- Camouflage Cream, 10 Ivory
- Mattifying oil control paper


- Absolute Eyecolor, 620 Inglorious Mustards en 650 Petrol Shop Boys
- Absolute Nude eyeshadow pallette 


Ik vind het erg leuke producten! Vaak zie je in zulke gevulde tasjes, producten waar ze anders niet van af komen. Ik heb nu juist het idee dat dit vooral ook bestsellers zijn, zoals de BB cream, het eyeshadow palette en de camouflage cream.

Uiteraard ben ik direct aan de slag gegaan met de make-upjes en een volledige look gecreeerd met alleen de make-up die in het tasje zat. (Oke, en een beetje poeder welke ik al had)


Ik draag hier: BB Allround Foundation, Camouflage Cream (wow wat is deze goed! Moest hem alleen wel heel goed poederen), Prime and Fine, 3 kleuren van het Absolute Nude palette, Eyebrow filler and shaping gel en de Infinite Shine lipgloss. 
Ik vind het echt super hoe je een gehele look kunt maken met alleen de producten die in het tasje zitten. ook heel leuk voor beginners dus!

De tasjes kostten €10 per stuk. De inhoud was zo'n €56 waard! Ze waren helaas alleen afgelopen donderdag te koop. Niet getreurd, want de Trekpleister heeft deze actie vaker gehad, dus hij zal over een half jaartje vast ook weer terug komen!

xoxo Cherry Bomb

1 opmerking: