donderdag 4 april 2013

H&M: Conscious Exclusive



H&M is er met een nieuwe Conscious collectie: Conscious Exclusive. De Conscious Exclusive collectie voegt twee werelden bij elkaar en maakt ze beschikbaar voor het gewone plebs. De twee werelden zijn de wereld van haute couture en de wereld van duurzaamheid. H&M heeft hierop een collectie gemaakt met prachtige jurken, geïnspireerd op de natuur en de lente. Denk veel luchtige stofjes en rijke natuurlijke kleuren. Klik snel verder om de stukken te zien!


Mijn favoriet! Ik ben echt dol op ivoor wit en kant. Heeft geeft zo'n mooie fragiele, Victoriaanse look. Ik denk niet dat iedereen weg is van deze jurk, maar I love it. Dit is ook een van de duurste jurken: hij kost €299


Deze vind ik ook prachtig! Hij is gemaakt van 85% biologische katoen en 15% zijde. Hij doet me denken aan een impressionistisch schilderij. Deze jurk is helaas al uitverkocht.


Oei! Nog zo'n mooie jurk! Bijzonder aan dit stuk is dat je de asymmetrische volantrok kunt verwijderen, zodat je een bodycon jurkje overhoudt. Deze jurk kost €59,95


De mooie jurken blijven maar komen. Dit poederroze exemplaar is versierd grote kralen en strass-stenen. Ik vind het net bloemen lijken op een afstandje. Deze jurk kost €99 en is bijna uitverkocht, dus wees er snel bij!


Een mooie groene jurk met tulle rok. Ik vind het heel mooi hoe het lijfje heel modern en strak is, en de rok juist weelderig en groots. De jurk is onderaan afgewerkt met gouddraad. Hij is te koop voor €199 en ook deze jurk is bijna uitverkocht.


Ik vind deze jurk wat minder, maar ik hou niet zo van dat uber moderne en simplistische. Het witte gedeelte is afneembaar. Deze jurk kost €69,95


Deze foto past ook wel bij de Photoshop bloopers post! Dat been zit niet helemaal op de goede plek volgens mij... Maar terug naar de jurk! Dit exemplaar is gemaakt van 100% gerecycled polyester. Ik vind het net satijn lijken! De jurk is tweedelig, bestaande uit een body met overslagrok. Met €49,95 is dit de goedkoopste jurk uit de Conscious Exclusive collectie.


Deze jurk met franjes is helemaal van nu. Franjes zie je veel terug dit voorjaar. De franjes aan de voorkant, zijn langer dan die aan de achterkant. Erg bijzonder! Deze jurk is weer at duurder, hij kost €149

Ik ben echt verliefd op deze collectie! Je moet er alleen snel bij zijn, want de meeste jurken zijn al uitverkocht, of bijna uitverkocht.

xoxo Cherry Bomb











Geen opmerkingen:

Een reactie posten