vrijdag 19 april 2013

Gewonnen! Delicia verwenpakket.



Een tijdje terug had ik meegedaan met een winactie van Curvacious.nl. Ik had gewonnen! Ik won een verwenpakket van Pureontspanning.nl. Ik vond het leuk om hier toch even aandacht aan te besteden en te laten zien wat in het pakket zit.


Bij het open maken kwam ik eerst twee blaadjes tegen. Hier staat informatie in over de producten van Pure Ontspanning en de spa's waar ze gebruikt worden. Mooie plaatjes kijken dus!


In het pakket zelf zit een shampoo, conditioner, shower gel, bodylotion en geur sticks. Super veel dus! De verpakkingen zijn ook allemaal behoorlijk groot. Er staat niet op hoeveel er precies in zit, maar ik denk zo'n 250/300 ml. De geur van de producten is heerlijk! Ze hebben allemaal ongeveer dezelfde geur, met kleine verschillen. Ze sluiten op die manier wel goed op elkaar aan, zonder dat het een parfum overload wordt. De geur sticks staan inmiddels in de woonkamer en ze ruiken heerlijk! 



De blog Curvacious wordt geschreven door DesirĂ©e en je kunt hem hier vinden.

xoxo Cherry Bomb

Geen opmerkingen:

Een reactie posten