maandag 26 augustus 2013

Outfit of the Week


Vanaf vandaag een nieuwe wekelijkse rubriek! Iedere week post ik een nieuwe outfit, gebaseerd op de trends van nu en het weer. Een mooie outfit van een prachtig strapless jurkje midden november posten is natuurlijk best leuk, maar praktisch is het niet. We blijven Hollanders, dus praktisch moet het zijn! Ook vind ik het belangrijk dat alle outfits betaalbaar zijn, dat je de items ook écht kunt kopen, in plaats van er alleen over kwijlen. Lees verder om de outfit van deze week te ontdekken!


Deze week een City Chique outfit. Zowel neon en monochroom (betekend zwart/wit) zijn hartstikke hip, en ze zijn ook heel mooi samen te combineren. Ik heb gekozen voor een limoen groene crop top met een zwarte mesh. Hij zorgt ervoor dat je outfit meteen opvalt! De rest van de outfit laat ik in zwart/wit, als je er nog een neon kleurtje aan toe zou voegen, lijk je al snel op een clown op speed, en dat moet niet! 
Onder de top komt een simpele gestreepte kokerrok. Het silhouet maakt de outfit gelijk chique. 
Als schoenen heb ik gekozen voor zwarte sandalen van Bershka. Ik vind de hak zo leuk! De rest van het model is simpel, wat ik wel erg chique vind. Kun je niet op hakken lopen, dan kun je eventueel platte zwarte sandaaltjes aantrekken, of lage zwarte Converse. 
Ik kies voor een horloge als accessoire. Dit maakt het geheel wat stoerder. Een klein armbandje zou het geheel wat tuttig maken, naar mijn mening. Een tas is ook altijd handig en maakt je outfit af. In dit geval kies ik voor een grote clutch van Klear Klutch. Hij past mooi binnen het geheel en dat 'ie van plastic is, vind ik wel erg leuk!
Bij deze outfit heb ik er op gelet dat alle details zilver zijn; het horloge is zilver, het gespje op de sandaal is zilver en de details op de clutch zijn zilver. Door dit allemaal in één kleur te houden, behoudt je outfit rust.

Limoen kleurige top met zwarte mesh - New Look - €4,65
Zwart/wit gestreepte kokerrok - New Look -  €7,00
Horloge - ASOS€45,55
Sandaal met hak - Bershka - €25,99
Grote plastic clutch - Klear Klutch by ASOS - €78,08 (au..)

Totaal: €161,27

Geen opmerkingen:

Een reactie posten