zaterdag 24 augustus 2013

50 Facts about me



Wow dat is lang geleden! Ik heb een tijd niet geschreven door o.a. school en drukte van andere dingen. Ik heb dat wel vaker, aan het eind van het schooljaar ben ik echt even op. Ik heb dan goed de tijd nodig om op te laden. Gister had ik ineens een burst van inspiratie voor nieuwe blog artikelen, voor mij dus het teken om weer te beginnen met bloggen!
Vandaag de 50 facts about me tag. Hij is vrij oud, maar het leek me een goed onderwerp voor het eerste blog artikel sinds maanden.


1. Ik ben opgegroeid met een kat en hond, en zal daardoor nooit zonder huisdieren kunnen.
2. Over dieren gesproken, ik ben echt doodsbang voor spinnen!
3. Een slang om m'n nek of een grote leguaan aaien vind ik dan weer geen enkel probleem...
4. De naam van mijn blog Cherry Bomb komt uit de film The Runaways met Kristen Stewart. Ik vond het echt een leuke film!
5. Ik ben een Twilight die-hard. Ik vind de hele saga heerlijk! Eén keer in de zoveel tijd ga ik zitten voor een Twilight marathon.


6. Ik heb een vriend. In oktober zijn we 2 jaar samen.
7. Ik ben freelance model. Dat houdt in dat ik niet ingeschreven sta bij een modellenbureau, maar mijn eigen klussen regel. Ik zit erover te denken om een post te maken waarin ik je een dagje meeneem naar een fotoshoot.
8. Aankomend jaar ga ik afstuderen. Ik vind dit heel spannend en ik heb nog geen idee wat ik wil als ik klaar ben...
9. Mijn lichaam is overgevoelig, ik heb bijna altijd wel weer wat! Gelukkig niks ernstigs, maar het kan wel heel vervelend worden.
10. Ik ben best onzeker.


11. Ik ben best zwart/wit. Het gaat of super goed met mij, of heel slecht.
12. Stiekem ben ik ook een pessimist, ik ga heel vaak van het slechtste uit.
13. Ik ben gek op de show van Dr. Phil. Wat een drama! Heerlijk!
14. Say yes to the dress is een van mijn favoriete tv-programma's. Ik weet al precies hoe mijn trouwjurk eruit zal komen te zien!
15. Ik houd van chocolade. Ik eet het niet heel vaak, daardoor blijft het iedere keer zo lekker om te eten!


20. Mijn favoriete series zijn Charmed, Pretty Little Liars, The Vampire Diaries en Game of Thrones.
21. Ik ben totaal niet op de hoogte van de Top 40! Ik luister lekker mijn eigen muziek en dat vind ik wel prima.
22. Thuis eten we bijna nooit Nederlands eten! Aardappels met vlees en groente is voor mij een exotisch gerecht haha!
23. Muggen zijn gek op mijn bloed, ik zit 's zomers dan ook onder de muggenbulten.
24. Sinds ik samen ben met mijn vriend, kijk ik zelf ook vaak naar Discovery Channel.
25. Dual Survival vind ik het een van de leukste programma's op Discovery!



26. Ik heb moeite om dingen lange tijd vol te houden, ik houd van nieuwigheid. 
27. Dat dit pas nummer 27 is, valt me vies tegen!
28. Ik zit super vaak in de trein. Omdat ik naar een shoot toe moet, of omdat ik naar mijn vriend ga of weer terug kom.
29. Ik ben gek op de boeken van Dan Brown.
30. Tom Hanks is een van mijn favoriete acteurs. Ik vind hem zo'n sympathieke man!


31. Ik vind appels helemaal niet lekker, tenzij ze ergens anders in zijn verwerkt. Ditzelfde heb ik met tomaten en sinaasappels.
32. Ik dronk eerst altijd thee, maar ik begin koffie nu steeds fijner te vinden.
33. Ik ben gek op dieren en de natuur.
34. Ik houd van de geur van ondergrondse parkeergarages.
35. Ik houd van lippenstift. Alleen heb ik rare lippen, die ik altijd eerst moet corrigeren. Daar ga ik binnenkort een tutorial over maken!


36. Ik ben slecht in uitslapen. Als ik alle tijd heb om uit te slapen, word ik om 7 uur wakker. Wil ik eigenlijk een beetje op tijd opstaan, dan word ik pas tegen 11 uur wakker.
37. Ik houd van sfeerverlichting 's avonds.
38. Ik slaap nog steeds met een knuffeltje, welke ik ooit van mijn oma heb gekregen.
39. Als ik in het donker naar de wc moet, doe ik dat zo snel mogelijk. Doodeng!
40. Ik heb een bril, maar alleen voor veraf en de sterkte is niet zo groot, dus ik draag hem niet vaak.


41. Ik kan niet bruin worden. Ik kom maar niet van m'n bleke velletje af, vooral niet in m'n gezicht! Ik verbrand ook nauwelijks, super raar!
42. Vroeger wou ik archeoloog of advocaat worden. Prinses worden trok me nooit zo aan!
43. Ik word veel jonger geschat dan ik ben. Mensen denken vaak dat ik 17 ben, terwijl ik eigenlijk 22 ben.
44. Ik ben een koukleum, vooral mijn voeten zijn bijna altijd koud!
45. Ik houd van slapen!

46. Als ik wakker word, check ik eerst even Facebook en mijn e-mail op m'n telefoon. Dan pas ben ik echt wakker.
47. Ik houd van door de modder banjeren.
48. Ik zie kleding en make-up als een soort van toveren, je kunt jezelf maken zoals je zelf wilt zijn.
49. Ik ben gek op De Sims! Maar De Sims 4 zie ik nog niet zo zitten...
50. Meloen is een van mijn favoriete vruchten, en daar ga ik zo wat van eten!


xoxo Cherry Bomb


Geen opmerkingen:

Een reactie posten