vrijdag 29 maart 2013

Truly Yours: Maart 2013



Gister mocht ik mijn Truly Yours box weer unboxen. Ik vind de Truly yours box toch wel het leukste van allemaal. Ze stoppen bijna altijd merken in de box die je niet of niet veel bij de standaard drogisterijen zult vinden. Vaak zijn dit ook de wat luxere merken, dus geen rommeltjes waar je toch niets aan hebt.


Deze maand werkt Truly Yours samen met Grazia, wat inhoudt dat je de nieuwste Grazia bij jouw box krijgt! Hartstikke leuk, ik lees de Grazia graag. Dit keer was de box ook knalgeel. Heerlijk zomers! Dit is zeker een doosje dat ik zal bewaren. Wat ik er mee ga doen, weet ik nog niet. Misschien gebruik ik hem bij het maken van een kastje.

On To The Goods!


Dit zat er in mijn box. Wat me gelijk opviel, was dat hij goed gevuld is! Er zitten producten van Mavala, Apivita, Dr. van der Hoog, Toni&Guy, Vichy en Cavalli in. Voormij zowel bekende als onbekende merken.

Hier de producten op een rijtje:


Van links naar rechts:

Apivita Body Tonic toning bath & showergel
''Dijk van een douchegel met opwekkend bergamot, verzorgende olijfoliextracten, schuimend zeepkruid en antibacterieel propolis. Een leukie van het Griekse apothekersmerk Apivita, sinds 1979, dat zoetjesaan werkt aan een wereldwijde cultstatus."
Wat ruikt deze showergel ontzettend lekker! Het is een beetje een mannelijke geur, maar niet te. Als vrouw kom je er prima weg mee. Ik ga hem straks in de douche gebruiken!
Dr. van der Hoog Purity 2-fasen oog- en lipreinigingslotion.
''Een uiterst milde reinigingslotion voor alle huidtypen die in een moeiteloze swipe de meest exotische make-upcreaties verwijdert. Zonder boenen en schrobben."

Ik moet hier een beetje aan wennen. Ik ben wel gewend aan de 'poetsdoekjes' en reingingsmelk en -tonic, maar dit voelt toch weer heel anders aan. Het voelt aan op je huid als olie, maar als je het aanraakt voelt het weer helemaal niet als olie, erg gek! Het maakt wel ontzettend goed schoon, zelfs mijn waterproof mascara kreeg ik er zonder al te veel boenen af. Wel vind ik het vervelend dat je iedere keer moet schudden als je het wil gebruiken, dus als je toch wat meer lotion nodig hebt, moet je eerst de dop er weer op draaien en de fles schudden.

Vichy Normaderm complete hydraterende dagverzorging
''Een dagverzorging met onder andere salicylzuur. Vermindert onzuiverheden, roodheid, glimmende huid, onregelmatige teint en sporen van acne, en hydrateert de huid continu tot 24 uur. Geschikt voor onwillige huidjes die denken dat puistjes en oneffenheden lachen zijn. Nou: dus niet. Weg ermee.''

Ik denk dat ik dit een hele fijne crème zal vinden voor in de zomer! Hij ruikt heel fris en licht. Als ik hem opdoe, voelt de crème heel zacht en een beetje romig. Als het eenmaal is ingetrokken, is mijn huid nog niet helemaal gevoed. Daarom vind ik het niet een ideale crème voor in de winter, dan heb ik toch echt een dikkere crème nodig. Voor in de zomer is hij denk ik wel super!


Mavala nail color cream
''Foundation nails of all out art: in welk nagelkamp zit jij dit seizoen? Of je nou kiest voor alle schakeringen beige of nail art in magnifieke kleuren, met Mavala zit je geramd. Potje kleur, alsjeblieft.''

In eerste instantie wou ik dit nagellakje weg doen, aangezien ik meer van de warme tinten ben. Ik besloot hem toch te houden omdat ik verder geen blauwe nagellak heb, en het best leuk kan zijn voor een keertje. Ook deze heb ik gelijk geswatched. De nagellak is inderdaad opvallend crème-achtig qua structuur. Hij lakt erg fijn, je kunt vergeten plekjes heel makkelijk bijwerken zonder dat het op gaat vallen en hij dekt al na 2 dunne laagjes. Ik denk dat ik binnenkort een uitgebreidere review ga schrijven over deze nagellak!

Toni & Guy extreme hold hairspray
''Zwaartekracht tartende firmness voor fashionable sixties beehives, superstrakke gelikte knotjes en smashing constructies met vlechten. Gewoon een retegoeie hairspray die nog aardig ruikt ook.''

Wat ruikt deze haarlak lekker! De geur blijft ook goed lang in je haar zitten, net alsof je een droogshampoo hebt gebruikt. Hij voelt in het begin wat plakkerig aan, maar dit droogt snel op zonder hard te worden. De haarlak houdt echt goed, zelfs na een sjaal over mijn hoofd te hebben omgedaan, zit alles nog prima!

Just Cavalli eau de toilette
''Een bijzonder ruikertje met neroli en zacht zoet bedwelmende Polynesische tiaré-bloem. Rock-offspring en cool girl Georgia May Jagger maakt furore in de campagne. Really, really sexy scent.''

Hier houd ik wel van! Een vrij zware en zoete geur. Ik denk niet dat hij voor iedereen weggelegd is hierdoor. Als mijn huidige flesje 'Princess' van Vera Wang op is, mag ik deze van mezelf kopen. Ik ben zo slecht in parfum flesjes opmaken!

Ik ben heel enthousiast over deze box en kan niet wachten op de volgende!

xoxo Cherry Bomb

Geen opmerkingen:

Een reactie posten