zondag 10 maart 2013

Beauty shopping!


Hallo iedereen!

Ik sta op het punt weer eens wat nieuwe beauty producten aan te schaffen. Ik koop vrijwel altijd mijn make-up bij de drogisterij en heb eigenlijk nog nooit iets bij een webshop besteld. Dat wordt hoogtijd dus!
Na even zoeken op internet kwam ik op de webshop Alice & Jo terecht. Wat mij opviel was dat ze niet alleen de merken verkopen die je ook tegenkomt bij het Kruidvat of de Douglas, maar ook voor mij minder bekende merken. Van de meeste had ik al wel gehoord, maar nog nooit zelf uitgeprobeerd. Daarnaast zijn de prijzen ook best lief voor m'n portemonnee! 


Mijn oog is gevallen op op het oogschaduwpalet van BH Cosmetics, een Amerikaans merk. Voluit heet het palet: BH Cosmetics 120 Color Eyeshadow Palette 4th Edition. Hier zie je hem!





Op de foto vind ik het een prachtig palet! Veel verschillende en frisse kleuren die mooi op elkaar aansluiten. Ik denk dat hier veel mooie looks mee te creĆ«ren zijn!

Daarnaast ben ik wel erg benieuwd naar het Pineapple Enzyme Mask van Freeman. Ik heb eerder de Sugar Scrub van Freeman geprobeerd en ik was hier erg enthousiast over! De scrub ruikt heerlijk, heeft veel fijne (olie! olie!) en natuurlijke ingrediĆ«nten en laat mijn huid heerlijk zacht achter. 



Ik ben benieuwd of ik net zo enthousiast zal zijn over dit masker, als over de scrub! Ik denk dat de geur zoiezo wel goed moet zitten. Heel stiekem heb ik zelfs voor dit masker van Freeman gekozen, puur en alleen omdat er ananas in zit. Hmmm!

Ik hoop snel de producten te kunnen reviewen!

xoxo Cherry Bomb

Geen opmerkingen:

Een reactie posten