zondag 24 maart 2013

Dr. Van der Hoog fun mask: Tipsy Tequila Sunrise


Dr. Van der Hoog komt sinds kort met een nieuwe lijn maskers. Gister liep ik door de Kruidvat en zag ze toevallig liggen! Ik heb de Tipsy Tequila Sunrise en Crazy Cupcake maskers meegenomen. Vandaag heb ik het Tequila masker getest!


Dit is wat Dr. Van der Hoog er van zegt:
Je bent in één keer in de tropen met dit exotische Tipsy Tequila Sunrise masker. Dit is dé ideale cocktail om je huid te hydrateren en te kalmeren. Het toegevoegde sinaasappelextract hydrateert je huid en Panthenol heeft tegelijkertijd een kalmerende werking. Dit stimuleert het natuurlijke herstel van je huid en vermindert roodheid en irritaties. Let’s party till the sun comes up!

Ik ben benieuwd! Mijn huid is vrij gevoelig, dus een kalmerende werking en vermindering van irritaties klinkt mij als muziek in de oren.



In de verpakking zitten 2 (2 keer 8ml) maskers. Handig, zo heb je 2 maskers voor de prijs van 1 en zijn ze mooi gedoseerd. 




Dit zijn de ingrediënten. Al snel op de lijst komt alcohol voor, waar ik wat minder vrolijk van wordt. Dit droogt je huid uit. Voor de rest zit er niet veel bijzonders in. Er komt panthenol in voor en wat verder op de lijst sinaasappelextract. Als ik naar de ingrediënten kijk, verwacht ik niet veel van dit masker.



De substantie van het masker is als gel met een licht oranje kleur. Als je de verpakking opent komt je een flinke goedkope mixdrankjes lucht tegemoet. Je moet er maar van houden. Gelukkig vervaagt de geur vrij snel. Ondanks dat 8 ml vrij weinig inhoud is, had ik meer dan genoeg om ook nog mijn hals in te smeren met het masker.

Ik ben niet erg enthousiast over het masker. Het prikt een beetje en als ik het masker er na 20 minuten weer af was, merk ik nauwelijks verschil. Mijn huid voelt wel goed schoon aan en het ziet er ook fris schoon uit. Ik heb liever een goed voedend masker, en dat maakte dit masker helaas niet waar. Ik denk wel dat dit een fijn masker kan zijn voor meiden met een wat vettere huid.

Ik heb ook nog het Crazy Cupcake masker gekocht, welke ik binnenkort wil gaan testen. Ik ben benieuwd of ik die beter zal vinden!

xoxo Cherry Bomb



Geen opmerkingen:

Een reactie posten