donderdag 14 mei 2015

Lush Wishlist


Lush! I love it. Lush is absoluut één van mijn favoriete merken als het om verzorging van jezelf gaat. Lush houdt veel rekening met wat goed is voor jou en de aarde, en daarnaast, HOE schattig is alles?!

Voor mij is het alweer even geleden dat ik langs Lush ben geweest. Inmiddels heb ik alweer een mooie wishlist! Lees verder om fijne inspiratie op te doen voor je volgende Lush bezoek of -bestelling.
Ik heb lekker gebrowsed op de website van Lush. Ideaal als er geen Lush winkel in de buurt is! Hier een verzameling van allerlei goodies die ik ben tegengekomen.


Als eerste de Brazillant shampoobar. Deze shampoobar bevat onder andere sinaasappelsap, sinaasappelolie en andere luxe oliën uit Brazilië. Yumm! Zelf heb ik nog nooit een shampoobar van Lush geprobeerd, omdat er SLS in zit. Toch hoor ik van meerdere mensen dat ze daar in deze vaste vorm, veel minder last van hebben dan bij een vloeibare shampoo. Ik ben benieuwd!



Ook dit haarmasker bevat weer heerlijke natuurlijke ingrediënten waaronder bananen, avocado, laurierblad infusie, en -jawel- eieren! Nu vraag ik me stiekem toch af of je geen scrambled eggs in je haar krijgt als je dit met te warm water uitspoelt! Lush belooft intense voeding en glans. Ik wil de gok wel wagen!


Veganese conditioner €7,70 / 100gr.

De Veganese haarconditioner ken ik al, maar is absoluut één van mijn favoriete conditioners. Niet alleen vanwege de geur (hij ruikt naar frisse citroensnoepjes), maar vooral vanwege het effect op mijn haar. Mijn haar is vrij fijn, waardoor de standaard conditioners vaak te zwaar zijn. Het resultaat: enorm glad en slap haar. De Veganese conditioner is een hele milde variant welke ook nog eens glans aan je haar toevoegt. Wordt mijn haar een stuk vrolijker van!



Wat een schatje! Helaas heb ik thuis geen bad thuis, maar anders was dit robotje zeker mee naar huis gegaan. Door de kleur zou je denken dat hij verfrissend en mint-achtig is, maar hij werkt juist kalmerend met lavendel- en sandelhoutolie als ingrediënten. Heerlijk voor na een drukke dag!



In de winter ben ik totaal geen fan van citrusgeuren, maar nu het weer lente wordt vind ik ze heerlijk! Deze Each Peach massagebar is gemaakt met mangoboter en o.a. limoen- en mandarijnolie. Gek genoeg is hier geen perzikje in te vinden! Ik ben groot fan van de massagebars van Lush, ze voeden je huid als geen ander. Ik kan niet wachten om deze uit te proberen!


De producten van Lush zijn te koop bij de Lush winkels en via de webshop.

xoxo Cherry





Geen opmerkingen:

Een reactie posten